یزدفردا"در حالی‌که چیزی تا شروع فصل جدید نمانده حاشیه‌ها و شایعات درباره مدیرعاملی استقلال بالا گرفته است.
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، این اتفاق فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد که باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس بدون مدیرعامل و با حضور سرپرست و هیأت‌مدیره اداره شود.

 

وزارت ورزش و جوانان هنوز برای انتخاب مدیرعامل سرخابی‌ها به نتیجه نهایی نرسیده و هر روز اخبار زیادی دراین‌باره به گوش می‌رسد. شایعه درباره صندلی مدیرعاملی استقلال بیشتر از پرسپولیس مطرح می‌شود و به نظر می‌رسد جایگاه علی اکبر طاهری با ثبات‌تر از بهرام افشارزاده است.

 

این روزها در استقلال صحبت از برکناری افشارزاده و مدیرعاملی یکی از اعضای هیأت‌مدیره است. کشمکش برای انتخاب مدیرعامل استقلال به جاهای باریک کشیده شده و در حالی‌که چیزی تا شروع فصل جدید نمانده حاشیه‌ها و شایعات درباره مدیرعاملی استقلال بالا گرفته است.

 

داستان اینجاست که هیأت‌مدیره استقلال در حال حاضر با ٤ نفر اداره می‌شود و با انتخاب نفر پنجم است که مدیرعامل هم انتخاب می‌شود. انتخاب نفر پنجم هم تاثیری اساسی در انتخاب مدیرعامل دارد چون این وزیر است که نفر پنجم را انتخاب می‌کند و با این انتخاب موضع او درباره مدیرعاملی استقلال مشخص می‌شود.

 

گروه‌های مختلف در استقلال در تلاشند تا مهره مورد نظر خود را به‌عنوان عضو پنجم و در نهایت مدیرعامل به هیأت‌مدیره اضافه کنند که ظاهراً شانس شهاب جهانیان و رضا صادق پور از بقیه بیشتر است.

 

در واقع تلاش برخی زیردستان افشارزاده برای خالی کردن زیر پای او است تا نتیجه به سود خودشان تغییر کند. البته دیروز جهانیان این شایعه را تکذیب کرد و گفت به هیچ وجه فکر مدیرعاملی استقلال را در سر نمی‌پروراند.

 

پیش از این هم بارها بحث برکناری افشارزاده مطرح بود اما هر بار او در پست سرپرستی خود باقی ماند. باید دید این بار مقاومت افشارزاده در هم می‌شکند یا او باز هم مرد اول استقلال می‌ماند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا